B2Beauty Trends Show bezpiecznym wydarzeniem. Czytaj więcej
Urodowe influencerki, które warto śledzić

Marketing w każdej branży to podstawa. W sektorze urody dużą rolę odgrywają popularne w social mediach "guru", które opowiadają swoim followersom o makijażu i produktach odpowiednich na każdą okazję. Poznaj najpopularniejsze urodowe influencerki w Polsce.

Youtube spod znaku czerwonej szminki

Jest wyjątkowa jak droga, którą przeszła przez wiele lat obecności na Youtube i Instagramie. Ewa Grzelakowska-Kostoglu, czyli Red Lipstick Monster. 34-latka na swoim Instagramie zgromadziła już półtora miliona followersów. Prawie tyle samo osób obserwuje ją na Youtube.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Red Lipstick Monster (@redlipstickmonster) on

Zresztą, to właśnie od tej platformy wszystko się zaczęło. Jej pierwsze video to przedstawienie misji kanału, a kolejne to makijażowe tutoriale.

Ewa wydała też kilka książek. Jej pierwszą były "Tajniki makijażu". Później pojawiły się "Tajniki paznokci" i "Tajniki DIY". Ostatnim jej dziełem jest "Ciałopozytywny poradnik śniadaniowy", który jest pokłosiem długiej drogi do samoakceptacji autorki. Nietrudno zauważyć, że jej kanał przez lata ewoluował ze stricte urodowego do (także) lifestylowo-życiowego. Autorka poza prezentacją najnowszych trendów urodowych mówi również otwarcie o rzeczach, które dotykają ją na co dzień.

Klaudia Owczarek podbija internet

Pewne miejsce na urodowej mapie polskich social mediów ma także Klaudia Owczarek. Drobna blondynka może pochwalić się imponującą liczbą obserwatorów na Instagramie (440 tysięcy), ale też sporą na Youtube (146 tysięcy subskrybentów). Z czego głównie składa się jej kanał? To makijażowe instrukcje. W ostatnim czasie influencerka stawia na odważniejsze kolory i looki, które z pewności przypadną do gustu każdej fance makijażu!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by KOKO (@klaudia.owczarek) on

Influencerki urodowe to ważna część social mediów. W ich gronie warto również wyróżnić Beauty V Tricks. Podobnie jak Klaudia Owczarek prezentuje głównie makijażowe tutoriale. Jeśli chodzi o liczbę obserwujących, to na Instagramie śledzi ją 204 tysiące osób, a na Youtube 43 tysiące.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BEAUTY | MAKEUP | TUTORIALS (@beautyvtricks) on

Urodowe influencerki i kwestie marketingu w branży beauty poruszone zostaną również podczas B2Beauty Trends Show. Event odbędzie się 16 lutego 2021 na PGE Narodowym w Warszawie. Zarejestruj się już dziś!

Sprawdź nas także na Facebooku:

B2Beauty Trends Show

B2Beauty Trends Show Team

Zobacz również

Jak dobrze zorganizować czas pracy salonu? Obsługa klienta za pomocą aplikacji

Gabinet wynajęty, meble kupione, oferta przygotowana. Co jeszcze zrobić przed otwarciem salonu? Zainwestować w program do rejestracji terminów zabiegów, dzięki…

Kobieca strona biznesu – stylizacja i przedłużanie rzęs

Coraz więcej urodowych klinik i salonów ma w swoich ofertach stylizację i przedłużanie rzęs. Ten rozwijający się biznes jest dobrą…

Eko przyszłością branży beauty? Polacy mówią: tak!

W obecnych czasach coraz większa grupa konsumentów jest świadoma zagrożeń czyhających na środowisko i naturę ze strony branży beauty. Trend…