Ostatnie miesiące dla polskiej gospodarki to funkcjonowanie na „zaciągniętym ręcznym”. Ryzyko jest terminem, którego obecnie się nie używa i przede wszystkim liczy się przetrwanie. O biznesie nie myśli się w kontekście przyszłości, a działania na zasadach „tu i teraz”. Kto w biznesie nie idzie do przodu ten się cofa, dlatego tak ważna jest wspólna walka w imię pewniejszej przyszłości branż.
Drugi nieoficjalny „lockdown”, czyli wprowadzenie Polski do strefy czerwonej, dla wielu branż wiąże się ze wstrzymaniem działalności. Tak jest w przypadku eventów, restauracji i lokali gastronomicznych, a także przedsiębiorstw związanych z branżą fitness. Nie ulega wątpliwości, że w trudnej sytuacji jest jednak cała gospodarka. Wzrastająca liczba zachorowań nie stanowi pozytywnej zapowiedzi kilku kolejnych tygodni dla innych przedsiębiorstw – w tym branży beauty, którą już raz lockdown zawiesił.
Po okresie spowolnienia będzie potrzebny impuls, który pchnie gospodarkę do przodu. Najefektywniejszym są merytoryczne targi branżowe, które pomagają nie tylko w budowaniu sieci wzajemnych zależności, ale również zapewniają płynność kontaktów, aktualną wiedzę i odpowiedzi na kryzys. To najlepsza platforma do wymiany spostrzeżeń odnośnie do bieżącej sytuacji gospodarczej oraz dzielena się sposobami na pobudzenie dynamiki biznesu. Pomagają przyspieszyć odtwarzanie łańcucha dostaw i „odmrażają” kontakty, które przez ekonomiczne trudności mogły zostać zawieszone.
Nadrzędnym celem B2Beauty Trends Show jest działanie w imię polskiej przedsiębiorczości i pobudzenie ruchu w branży beauty. To nie tylko okazja do poznania szerokiej oferty wystawienniczej z dziedzin: manicure, pedicure, przedłużania rzęs, spa i wellness, usług, mediów branżowych, podologii, produkcji i surowców, wyposażenia salonów, depilacji, kosmetologii, trychologii i makijażu. To również szereg merytorycznych spotkań z ekspertami, którzy dzięki wieloletniej praktyce dbają o edukację branży.
Konferencja B2Beauty Trends Show to kompendium wiedzy na temat budowania marki, roli social mediów w kontaktach z klientami, a także budowania strategii i skupiania się na content marketingu. Ponadto, uczestnicy skorzystają również z praktycznych warsztatów. Joanna Dudziak z Grupy Wizmed zaprezentuje najpopularniejsze powikłania pozabiegowe w medycynie estetycznej i powie, jak sobie z nimi radzić. Najnowsze trendy, jeśli chodzi o paznokcie, pokaże Paulina Pastuszak. Przedstawiciele Bioprofit wskażą nowoczesne metody odchudzania i modelowania sylwetki, natomiast Weronika Słupek z Biura Well Concept zdradzi, dlaczego warto wprowadzić trychologię do gabinetów.
Takiej dawki informacji, wiedzy i praktyki w branży beauty nie ma nigdzie indziej! Zmieńcie przyszłość biznesu 6 maja na PGE Narodowym.
Sprawdź nas także na Facebooku:
B2Beauty Trends Show Team