Ważna informacja organizacyjna dotycząca B2Beauty Trends Show Czytaj więcej
Walczmy w imię rozwoju. Targi branżowe są do tego niezbędne

Wydaje się, że jeszcze wiele miesięcy minie zanim koronawirus zejdzie z pierwszych stron gazet. Przedsiębiorcy muszą być nastawieni na funkcjonowanie w trudniejszych warunkach kryzysu. Jak zadbać o lepszą przyszłość biznesu? Targi branżowe są do tego niezbędne!

Ostatnie miesiące dla polskiej gospodarki to funkcjonowanie na „zaciągniętym ręcznym”. Ryzyko jest terminem, którego obecnie się nie używa i przede wszystkim liczy się przetrwanie. O biznesie nie myśli się w kontekście przyszłości, a działania na zasadach „tu i teraz”. Kto w biznesie nie idzie do przodu ten się cofa, dlatego tak ważna jest wspólna walka w imię pewniejszej przyszłości branż.

Niepewna sytuacja branży beauty

Drugi nieoficjalny „lockdown”, czyli wprowadzenie Polski do strefy czerwonej, dla wielu branż wiąże się ze wstrzymaniem działalności. Tak jest w przypadku eventów, restauracji i lokali gastronomicznych, a także przedsiębiorstw związanych z branżą fitness. Nie ulega wątpliwości, że w trudnej sytuacji jest jednak cała gospodarka. Wzrastająca liczba zachorowań nie stanowi pozytywnej zapowiedzi kilku kolejnych tygodni dla innych przedsiębiorstw – w tym branży beauty, którą już raz lockdown zawiesił.

Targi branżowe pomagają w rozwoju

Po okresie spowolnienia będzie potrzebny impuls, który pchnie gospodarkę do przodu. Najefektywniejszym są merytoryczne targi branżowe, które pomagają nie tylko w budowaniu sieci wzajemnych zależności, ale również zapewniają płynność kontaktów, aktualną wiedzę i odpowiedzi na kryzys. To najlepsza platforma do wymiany spostrzeżeń odnośnie do bieżącej sytuacji gospodarczej oraz dzielena się sposobami na pobudzenie dynamiki biznesu. Pomagają przyspieszyć odtwarzanie łańcucha dostaw i „odmrażają” kontakty, które przez ekonomiczne trudności mogły zostać zawieszone.

Branża potrzebuje B2Beauty Trends Show

Nadrzędnym celem B2Beauty Trends Show jest działanie w imię polskiej przedsiębiorczości i pobudzenie ruchu w branży beauty. To nie tylko okazja do poznania szerokiej oferty wystawienniczej z dziedzin: manicure, pedicure, przedłużania rzęs, spa i wellness, usług, mediów branżowych, podologii, produkcji i surowców, wyposażenia salonów, depilacji, kosmetologii, trychologii i makijażu. To również szereg merytorycznych spotkań z ekspertami, którzy dzięki wieloletniej praktyce dbają o edukację branży.

Konferencja B2Beauty Trends Show to kompendium wiedzy na temat budowania marki, roli social mediów w kontaktach z klientami, a także budowania strategii i skupiania się na content marketingu. Ponadto, uczestnicy skorzystają również z praktycznych warsztatów. Joanna Dudziak z Grupy Wizmed zaprezentuje najpopularniejsze powikłania pozabiegowe w medycynie estetycznej i powie, jak sobie z nimi radzić. Najnowsze trendy, jeśli chodzi o paznokcie, pokaże Paulina Pastuszak. Przedstawiciele Bioprofit wskażą nowoczesne metody odchudzania i modelowania sylwetki, natomiast Weronika Słupek z Biura Well Concept zdradzi, dlaczego warto wprowadzić trychologię do gabinetów.

Takiej dawki informacji, wiedzy i praktyki w branży beauty nie ma nigdzie indziej! Zmieńcie przyszłość biznesu 6 maja na PGE Narodowym.

Zarejestruj się już dziś!

Sprawdź nas także na Facebooku:

B2Beauty Trends Show

B2Beauty Trends Show Team

Zobacz również

Zobacz, co czeka cię na B2Beauty Trends Show! [PROGRAM]

6 maja 2021 roku Warszawa będzie polską stolicą piękna! Makijaże, profesjonalne porady, najlepsze oferty, bieżące trendy i merytoryczne wykłady –…

Aplikacja do makijażu, siła influencerów i kreatywność. Jak marki makijażowe radzą sobie z ograniczeniami?

Podczas pandemii miłośnicy make upu, stanęli przed dylematem: jak zamówić potrzebne do niego produkty, nie mając możliwości wypróbowywania ich w…

Najlepszy sposób na kryzys w branży beauty

Lockdown z marca, kwietnia i maja bardzo mocno odbił się na branży beauty. Najlepszym sposobem na kryzys jest znalezienie platformy,…