Branże/Sektory Wystawców
Korzyści
Konferencja B2Beauty Trends Show

Wszystko to, co wpływa na budowanie marki w sieci. Podkreślenie znaczenia social mediów nie tylko w kontaktach z klientami, ale również w pozycjonowaniu firmy w przestrzeni wyszukiwarek internetowych. Pokazanie najlepszych systemów rezerwacji usług, wykorzystania marketingu technologicznego do powiadamiania klientów o ofercie, a także przedstawienie podstaw remarketingu i reklamy internetowej.

Konferencja B2Beauty Trends Show
Kamila Gąsior - Firmy Jutra
9:00 - 10:00
Jak z pomocą internetu zdobyć klientów w nowej rzeczywistości?

W trakcie szkolenia dowiesz się: 
• jakie kluczowe elementy odpowiadają na stronie internetowej za widoczność w wynikach wyszukiwania;
• co sprawia, że użytkownicy rezygnują z zapoznania się z ofertą; 
• jak sprawdzić, czego dokładnie szukają twoi odbiorcy i o co pytają wyszukiwarkę; 
• jakie narzędzia warto w tym celu wykorzystać. 
Krzysztof Wituń
10:00 - 10:30
Gabinet Kosmetyczny - odpowiedź na 3 najważniejsze pytania.

1. Jak rozwijać gabinet po pandemii ?
2. Sprzęt najwyższej klasy w Twoim gabinecie , bez leasingów , zobowiązań i umów długoterminowych.
3. Jak zarobić dodatkowo 10 000 w 2 dni.
Klaudia Gawlas
10:30 - 11:00
TOP 3 strategii marketingowych w salonie beauty

Chcesz przyciągać więcej klientów do swojego salonu?
Poznaj 3 skuteczne metody, dzięki którym liczba Twoich rezerwacji poszybuje w górę. Dowiedz się:
• jak angażująco prowadzić kanały w social mediach i wykorzystywać płatne reklamy,
• jak małym nakładem pracy tworzyć świetne kampanie SMS i e-mail marketingowe,
• jak organizować skuteczne promocje, które zwabią nowych klientów.
Sebastian Tatarek
11:00 - 11:30
Czy otwieranie nowego salonu usług beauty w dzisiejszych czasach może być dochodowe?

▪ czy salon kosmetyczny to faktycznie dobry biznes?
▪ jakie błędy najczęściej popełniają osoby otwierające salon kosmetyczny?
▪ co powinna zrobić osoba, która chce otworzyć salon?
▪ jak zadbać o rentowność biznesu w usługach beauty od samego początku? 
Dr Joanna Klonowska
11:30 - 12:00
Edukacja w branży beauty

▪ kluczowe kompetencje przedstawicieli branży
▪ elementy systemu kształcenia przedstawicieli w Polsce
▪ innowacyjne programy i formy kształcenia a potrzeby rynku
▪ oczekiwania pracodawców wobec absolwentów różnych form edukacji
Krzysztof Pakulec
12:00 - 12:30
Skuteczny proces sprzedaży w B2B

▪ stworzenie skutecznego procesu sprzedaży w branży beauty
▪ kontrola oraz ulepszanie
▪ proces sprzedaży B2B, który działa
Marta Fiłoń
13:00 - 13:30
Słowa klucze w polecaniu zabiegów premium i profesjonalnych kosmetyków

1. Dlaczego Twoja klientka nie kupuje i jak to zmienić
2. 8 sztuczek komunikacyjnych, po których Twojej klientce trudno będzie powiedzieć „nie”
3. Jak zareagować na typowe wymówki „jeszcze mam swój krem” lub „może następnym razem”, by jednak mieć szansę na sprzedaż
Beata Adamczyk
13:30 - 14:00
Jak stworzyć dream team w salonie beauty?

▪ jak wyłowić perełki podczas rekrutacji i znaleźć osoby z odpowiednimi kompetencjami oraz cechami charakteru
▪ jakie modele wynagrodzeń sprawdzają się najlepiej
▪ jak motywować pracowników i angażować ich w działania firmy
▪ jak stworzyć zgrany zespół i sprawnie rozwiązywać konflikty jeszcze w zalążku
▪ jak skutecznie delegować zadania
▪ jakie są kluczowe czynniki w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Aleksandra Mazalon
14:00 - 14:30
Biznes Plan dla BeautyBoss, czyli co jest kluczowe w budowaniu marki beauty?

▪ jak poukładać swój biznes beauty w salonie i w sieci?
▪ znaczenie 4 filarów w biznesie beauty: PR, Obsługa Klienta, Zespół i Produkt
▪ co jest kluczowe w wyznaczaniu celów? ▪ jak wykorzystać swoje zasoby?
▪ jak angażować zespół w budowanie wizerunku marki?
▪ z jakich narzędzi w beauty korzystać?
▪ w co inwestować i dlaczego?
Marek Baron
14:30 - 15:00
Budowanie skutecznych strategii i kampanii marketingowych głównie przy wykorzystywaniu internetu a w szczególności kanałów social media

▪ zbudowanie skutecznej strategii marketingowej oraz plan jej realizacji w oparciu o odpowiednio przygotowane kampanie reklamowe
▪ jak opracować dopasowaną do specjalizacji w branży beauty strategię marketingową
▪ jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe promujące Twój biznes
▪ 4 kluczowe filary aby odnieść sukces w internecie
Michał Łenczyński
15:00 - 15:30
Ogłoszenie tematu już wkrótce
Warsztaty B2Beauty Trends

Twórcze i zmieniające spojrzenie na urodowe trendy i techniki certyfikowane warsztaty z zakresu kosmetologii i makijażu. Wykorzystanie innowacyjnych produktów do stworzenia wyjątkowych looków dla klientów i pokazanie, jak oryginalny styl wizażysty może przełożyć się na budowanie indywidualności salonu kosmetycznego.

Warsztaty B2Beauty Trends
Paulina Spaleniak - Beauty of Science
10:00 - 10:30
Diagnostyka kosmetyczna w Twoim gabinecie + najczęstsze problemy skórne

▪ Podczas wykładu zapoznasz się z technikami diagnostyki skóry dostępnych na rynku kosmetycznym.
▪ Zostanie przedstawione urządzenie polskiej produkcji, za pomocą którego w swoim gabinecie wykonasz profesjonalną analizę skóry Klienta i zbadasz aż 8 parametrów.
▪ Podczas wykładu zostaną również omówione najczęstsze problemy skórne klientów, ich obraz w kamerze oraz pielęgnacja.
▪ Dodatkowo na wykładzie zostanie szczegółowo omówiona Karta Klienta i jej parametry jakie powinna posiadać, aby spełnić wymagania Klientów a Twój gabinet wyróżnić na tle innych.
Weronika Słupek
11:30 - 12:00
Trychologia-dlaczego warto wprowadzić ją do salonu-gabinetu?

Trychologia jest dziedziną nauki, która zajmuje się problemami skóry głowy i włosów. Z roku na rok niestety tych problemów przybywa. Wynika to między innymi ze stylu życia, stresu, nieodpowiedniej diety. Z tego powodu wzrasta również zapotrzebowanie na specjalistów, którzy zajmują się diagnostyką oraz terapia trychologiczną.
Iwona Jokiel - Salveo
12:00 - 12:30
INDIBA najbezpieczniejsza platforma medyczna służąca do regeneracji tkanek

▪ Platforma medyczna działająca w zgodzie z fizjologią człowieka,
▪ Znalazła swoje zastosowanie w modelowaniu sylwetki, niwelowaniu zmarszczek, oraz szybkiej regeneracji tkanek zarówno u pacjentów zdrowych jak i dotąd wykluczonych chorobami onkologicznymi oraz autoimmunologicznymi
Tomasz Schmidt
13:30 - 14:00
Wywiad na żywo
Adrianna Waś
14:00 - 14:30
Innowacyjność marki Yonelle na polskim rynku kosmetologicznym

• DNA marki - rewolucyjna koncepcja SKIN PENETRATION REVOLUTION™
• NANODYSKI™- technologia przenikania składników aktywnych chroniona patentem
• Dermozgodność w kosmetykach Yonelle Medesthetic
• Medestetyczne efekty działania kosmeceutyków
• Autorskie kompleksy substancji aktywnych
Mgr Iwona Wójcik
14:30 - 15:00
Wypełniacze tkankowe - piękno bez skalpela wczoraj i dziś

• 30 lat temu...
• konieczność czy moda?
• więcej = lepiej?
• hialuronidaza jak "zmywacz do paznokci"
Strefa ekspertów

Naszym odwiedzającym dajemy również szansę do rozmowy w cztery oczy z każdym z wybranych ekspertów. W strefie ekspertów uzyskasz konkretną odpowiedź na nurtujące pytania dotyczące stricte Twojego biznesu.

Strefa ekspertów
Autorka książki: Recepta na sukces w biznesie BEAUTY
Klaudia Krabes-Czarnacka
Jej pasją była, jest i będzie sprzedaż! Sprzedaje od 20 lat, przeszła przez wszystkie etapy rozwoju; od konsultanta sprzedaży bezpośredniej, dyrektora sieci w sprzedaży bezpośredniej,wizażysty, doradcę klienta, koordynatora rynku medycznego, aż po eksperta ds. finansowania rynku medycznego. Od 8 lat pomaga sfinansować inwestycje w branży Beauty. Jej klientami są właściciele klinik medycznych i salonów kosmetycznych. Od roku trener sprzedaży biznesu beauty.
Agencja marketingowa skoncentrowana na przyszłości.
Anna Forczek
Jesteśmy agencją kreatywną, która na co dzień dba o firmy pod kątem marketingu. W REXTON GROUP posiadamy wyspecjalizowany zespół tworzący ulala media nastawiony na wsparcie i rozwój branży beauty. W ulala rozwijamy kanały w social media, dopieszczamy strony i tworzymy najlepsze reklamy przynoszące duże zyski.