Branże/Sektory Wystawców
Korzyści
Konferencja B2Beauty Trends Show

Wszystko to, co wpływa na budowanie marki w sieci. Podkreślenie znaczenia social mediów nie tylko w kontaktach z klientami, ale również w pozycjonowaniu firmy w przestrzeni wyszukiwarek internetowych. Pokazanie najlepszych systemów rezerwacji usług, wykorzystania marketingu technologicznego do powiadamiania klientów o ofercie, a także przedstawienie podstaw remarketingu i reklamy internetowej.

Konferencja B2Beauty Trends Show
Beata Adamczyk
Jak stworzyć dream team w salonie beauty?
▪ jak wyłowić perełki podczas rekrutacji i znaleźć osoby z odpowiednimi kompetencjami oraz cechami charakteru
▪ jakie modele wynagrodzeń sprawdzają się najlepiej
▪ jak motywować pracowników i angażować ich w działania firmy
▪ jak stworzyć zgrany zespół i sprawnie rozwiązywać konflikty jeszcze w zalążku
▪ jak skutecznie delegować zadania
▪ jakie są kluczowe czynniki w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Klaudia Gawlas
TOP 3 strategii marketingowych w salonie beauty
Chcesz przyciągać więcej klientów do swojego salonu?
Poznaj 3 skuteczne metody, dzięki którym liczba Twoich rezerwacji poszybuje w górę. Dowiedz się:
• jak angażująco prowadzić kanały w social mediach i wykorzystywać płatne reklamy,
• jak małym nakładem pracy tworzyć świetne kampanie SMS i e-mail marketingowe,
• jak organizować skuteczne promocje, które zwabią nowych klientów.
Sebastian Tatarek
Czy otwieranie nowego salonu usług beauty w dzisiejszych czasach może być dochodowe?
▪ czy salon kosmetyczny to faktycznie dobry biznes?
▪ jakie błędy najczęściej popełniają osoby otwierające salon kosmetyczny?
▪ co powinna zrobić osoba, która chce otworzyć salon?
▪ jak zadbać o rentowność biznesu w usługach beauty od samego początku? 
Ola Dworska
Biznes Plan dla BeautyBoss, czyli co jest kluczowe w budowaniu marki beauty?
▪ jak poukładać swój biznes beauty w salonie i w sieci?
▪ znaczenie 4 filarów w biznesie beauty: PR, Obsługa Klienta, Zespół i Produkt
▪ co jest kluczowe w wyznaczaniu celów? ▪ jak wykorzystać swoje zasoby?
▪ jak angażować zespół w budowanie wizerunku marki?
▪ z jakich narzędzi w beauty korzystać?
▪ w co inwestować i dlaczego?
Krzysztof Pakulec
Skuteczny proces sprzedaży w B2B
▪ stworzenie skutecznego procesu sprzedaży w branży beauty
▪ kontrola oraz ulepszanie
▪ proces sprzedaży B2B, który działa
Marek Baron
Budowanie skutecznych strategii i kampanii marketingowych głównie przy wykorzystywaniu internetu a w szczególności kanałów social media
▪ zbudowanie skutecznej strategii marketingowej oraz plan jej realizacji w oparciu o odpowiednio przygotowane kampanie reklamowe
▪ jak opracować dopasowaną do specjalizacji w branży beauty strategię marketingową
▪ jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe promujące Twój biznes
▪ 4 kluczowe filary aby odnieść sukces w internecie
Marta Fiłoń
Słowa klucze w polecaniu zabiegów premium i profesjonalnych kosmetyków
▪ Dlaczego Twoja klientka nie kupuje i jak to zmienić
▪ 8 sztuczek komunikacyjnych, po których Twojej klientce trudno będzie powiedzieć „nie”
▪ Jak zareagować na typowe wymówki „jeszcze mam swój krem” lub „może następnym razem”, by jednak mieć szansę na sprzedaż

Wykład z gotowymi technikami rozmowy opartej o budowanie autorytetu specjalisty i zaufania klientki.
Dr Joanna Klonowska
Edukacja w branży beauty
▪ kluczowe kompetencje przedstawicieli branży
▪ elementy systemu kształcenia przedstawicieli w Polsce
▪ innowacyjne programy i formy kształcenia a potrzeby rynku
▪ oczekiwania pracodawców wobec absolwentów różnych form edukacji
Warsztaty B2Beauty Trends

Twórcze i zmieniające spojrzenie na urodowe trendy i techniki certyfikowane warsztaty z zakresu kosmetologii i makijażu. Wykorzystanie innowacyjnych produktów do stworzenia wyjątkowych looków dla klientów i pokazanie, jak oryginalny styl wizażysty może przełożyć się na budowanie indywidualności salonu kosmetycznego.

Warsztaty B2Beauty Trends
Paulina Pastuszak
Zwiększ obroty swojego salonu! Jak zarabiać na marce osobistej?
▪ Jakie są sposoby na zwiększenie dochodów?
▪ Jak zdobyć nowych klientów i jak wpłynąć na ich powracalność?
▪ Czemu warto patrzeć na siebie przez pryzmat marki osobistej?
▪ Jak nie być „najtańszą w okolicy"?
Weronika Słupek
Trychologia-dlaczego warto wprowadzić ją do salonu-gabinetu?
Trychologia jest dziedziną nauki, która zajmuje się problemami skóry głowy i włosów. Z roku na rok niestety tych problemów przybywa. Wynika to między innymi ze stylu życia, stresu, nieodpowiedniej diety. Z tego powodu wzrasta również zapotrzebowanie na specjalistów, którzy zajmują się diagnostyką oraz terapia trychologiczną.
Paulina Pastuszak
Krajobraz po bitwie: pokiereszowane i cienkie paznokcie, uczulenia, podrażnienia chemiczne. Czy rzeczywiście hybryda jest winna?
▪ Kiedy nieświadomie niszczysz płytkę paznokcia? I jak tego unikać?
▪ Dlaczego czasami zdejmowanie masy wpływa na kondycję płytki paznokcia? ⁣
▪ Jak pracować frezarką, by hybryda nie szkodziła paznokciom? ⁣
▪ Czy warstwa inhibicyjna może być niebezpieczna dla skóry? ⁣
▪ Nowoczesne narzędzia i techniki pracy pozwalające idealnie aplikować kolor do skórek
Iwona Jokiel - Salveo
INDIBA najbezpieczniejsza platforma medyczna służąca do regeneracji tkanek
▪ Platforma medyczna działająca w zgodzie z fizjologią człowieka,
▪ Znalazła swoje zastosowanie w modelowaniu sylwetki, niwelowaniu zmarszczek, oraz szybkiej regeneracji tkanek zarówno u pacjentów zdrowych jak i dotąd wykluczonych chorobami onkologicznymi oraz autoimmunologicznymi
Krzysztof Wituń
Gabinet Kosmetyczny - odpowiedź na 3 najważniejsze pytania.
1. Jak rozwijać gabinet po pandemii ? 2. Sprzęt najwyższej klasy w Twoim gabinecie , bez leasingów , zobowiązań i umów długoterminowych. 3. Jak zarobić dodatkowo 10 000 w 2 dni.
Malwina Zięba - Powder Brows
Budowanie marki osobistej w świecie PMU
▪ Jak zaistnieć w świecie PMU w Polsce i za granicą
▪ Jakie kanały użyć, aby stało się ,,O mnie głośno"
▪ Zasady jakimi trzeba się kierować w budowaniu swojej własnej marki osobistej w świecie makijażu permanentnego
▪ Jak zostać zauważonym i zjednać do siebie ludzi
▪ Elementy motywujące dla linergistów, kosmetologów itp.
Paulina Spaleniak - Beauty of Science
Diagnostyka kosmetyczna w Twoim gabinecie + najczęstsze problemy skórne
▪ Podczas wykładu zapoznasz się z technikami diagnostyki skóry dostępnych na rynku kosmetycznym.
▪ Zostanie przedstawione urządzenie polskiej produkcji, za pomocą którego w swoim gabinecie wykonasz profesjonalną analizę skóry Klienta i zbadasz aż 8 parametrów.
▪ Podczas wykładu zostaną również omówione najczęstsze problemy skórne klientów, ich obraz w kamerze oraz pielęgnacja.
▪ Dodatkowo na wykładzie zostanie szczegółowo omówiona Karta Klienta i jej parametry jakie powinna posiadać, aby spełnić wymagania Klientów a Twój gabinet wyróżnić na tle innych.
Iwona Wójcik
Wypełniacze tkankowe - piękno bez skalpela wczoraj i dziś
▪ 30 lat temu...
▪ Konieczność czy moda?
▪ Więcej = lepiej?
▪ Hialuronidaza jak 'zmywacz do paznokci'
Strefa ekspertów

Naszym odwiedzającym dajemy również szansę do rozmowy w cztery oczy z każdym z wybranych ekspertów. W strefie ekspertów uzyskasz konkretną odpowiedź na nurtujące pytania dotyczące stricte Twojego biznesu.

Strefa ekspertów
Autorka książki: Recepta na sukces w biznesie BEAUTY
Klaudia Krabes-Czarnacka
Jej pasją była, jest i będzie sprzedaż! Sprzedaje od 20 lat, przeszła przez wszystkie etapy rozwoju; od konsultanta sprzedaży bezpośredniej, dyrektora sieci w sprzedaży bezpośredniej,wizażysty, doradcę klienta, koordynatora rynku medycznego, aż po eksperta ds. finansowania rynku medycznego. Od 8 lat pomaga sfinansować inwestycje w branży Beauty. Jej klientami są właściciele klinik medycznych i salonów kosmetycznych. Od roku trener sprzedaży biznesu beauty.
Agencja marketingowa skoncentrowana na przyszłości.
Anna Forczek
Jesteśmy agencją kreatywną, która na co dzień dba o firmy pod kątem marketingu. W REXTON GROUP posiadamy wyspecjalizowany zespół tworzący ulala media nastawiony na wsparcie i rozwój branży beauty. W ulala rozwijamy kanały w social media, dopieszczamy strony i tworzymy najlepsze reklamy przynoszące duże zyski.