Ważna informacja organizacyjna dotycząca B2Beauty Trends Show Czytaj więcej
Branże/Sektory Wystawców
Korzyści
Konferencja B2Beauty Trends Show

Wszystko to, co wpływa na budowanie marki w sieci. Podkreślenie znaczenia social mediów nie tylko w kontaktach z klientami, ale również w pozycjonowaniu firmy w przestrzeni wyszukiwarek internetowych. Pokazanie najlepszych systemów rezerwacji usług, wykorzystania marketingu technologicznego do powiadamiania klientów o ofercie, a także przedstawienie podstaw remarketingu i reklamy internetowej.

Konferencja B2Beauty Trends Show
Beata Adamczyk
Jak stworzyć dream team w salonie beauty?
▪ jak wyłowić perełki podczas rekrutacji i znaleźć osoby z odpowiednimi kompetencjami oraz cechami charakteru
▪ jakie modele wynagrodzeń sprawdzają się najlepiej
▪ jak motywować pracowników i angażować ich w działania firmy
▪ jak stworzyć zgrany zespół i sprawnie rozwiązywać konflikty jeszcze w zalążku
▪ jak skutecznie delegować zadania
▪ jakie są kluczowe czynniki w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Patrycja Górecka - Butora
Czym jest content marketing i jak wykorzystać go w salonie beauty
▪ czym jest content marketing i jak wykorzystać go w salonie beauty
▪ jak skutecznie pozyskiwać klientów i płacić tylko za wyniki
▪ jak małym nakładem pracy prowadzić świetne kampanie e-mail marketingowe
Sebastian Tatarek
Czy otwieranie nowego salonu usług beauty w dzisiejszych czasach może być dochodowe?
▪ czy salon kosmetyczny to faktycznie dobry biznes?
▪ jakie błędy najczęściej popełniają osoby otwierające salon kosmetyczny?
▪ co powinna zrobić osoba, która chce otworzyć salon?
▪ jak zadbać o rentowność biznesu w usługach beauty od samego początku? 
Ola Dworska
Biznes Plan dla BeautyBoss, czyli co jest kluczowe w budowaniu marki beauty?
▪ jak poukładać swój biznes beauty w salonie i w sieci?
▪ znaczenie 4 filarów w biznesie beauty: PR, Obsługa Klienta, Zespół i Produkt
▪ co jest kluczowe w wyznaczaniu celów? ▪ jak wykorzystać swoje zasoby?
▪ jak angażować zespół w budowanie wizerunku marki?
▪ z jakich narzędzi w beauty korzystać?
▪ w co inwestować i dlaczego?
Krzysztof Pakulec
Skuteczny proces sprzedaży w B2B
▪ stworzenie skutecznego procesu sprzedaży w branży beauty
▪ kontrola oraz ulepszanie
▪ proces sprzedaży B2B, który działa
Marek Baron
Budowanie skutecznych strategii i kampanii marketingowych głównie przy wykorzystywaniu internetu a w szczególności kanałów social media
▪ zbudowanie skutecznej strategii marketingowej oraz plan jej realizacji w oparciu o odpowiednio przygotowane kampanie reklamowe
▪ jak opracować dopasowaną do specjalizacji w branży beauty strategię marketingową
▪ jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe promujące Twój biznes
▪ 4 kluczowe filary aby odnieść sukces w internecie
Marta Fiłoń
Słowa klucze w polecaniu zabiegów premium i profesjonalnych kosmetyków
▪ Dlaczego Twoja klientka nie kupuje i jak to zmienić
▪ 8 sztuczek komunikacyjnych, po których Twojej klientce trudno będzie powiedzieć „nie”
▪ Jak zareagować na typowe wymówki „jeszcze mam swój krem” lub „może następnym razem”, by jednak mieć szansę na sprzedaż

Wykład z gotowymi technikami rozmowy opartej o budowanie autorytetu specjalisty i zaufania klientki.
Dr Joanna Klonowska
Edukacja w branży beauty
▪ kluczowe kompetencje przedstawicieli branży
▪ elementy systemu kształcenia przedstawicieli w Polsce
▪ innowacyjne programy i formy kształcenia a potrzeby rynku
▪ oczekiwania pracodawców wobec absolwentów różnych form edukacji
Warsztaty B2Beauty Trends

Twórcze i zmieniające spojrzenie na urodowe trendy i techniki certyfikowane warsztaty z zakresu kosmetologii i makijażu. Wykorzystanie innowacyjnych produktów do stworzenia wyjątkowych looków dla klientów i pokazanie, jak oryginalny styl wizażysty może przełożyć się na budowanie indywidualności salonu kosmetycznego.

Warsztaty B2Beauty Trends
Paulina Pastuszak
Zwiększ obroty swojego salonu! Jak zarabiać na marce osobistej?
▪ Jakie są sposoby na zwiększenie dochodów?
▪ Jak zdobyć nowych klientów i jak wpłynąć na ich powracalność?
▪ Czemu warto patrzeć na siebie przez pryzmat marki osobistej?
▪ Jak nie być „najtańszą w okolicy"?
Weronika Słupek
Trychologia-dlaczego warto wprowadzić ją do salonu-gabinetu?
Trychologia jest dziedziną nauki, która zajmuje się problemami skóry głowy i włosów. Z roku na rok niestety tych problemów przybywa. Wynika to między innymi ze stylu życia, stresu, nieodpowiedniej diety. Z tego powodu wzrasta również zapotrzebowanie na specjalistów, którzy zajmują się diagnostyką oraz terapia trychologiczną.
Paulina Pastuszak
Krajobraz po bitwie: pokiereszowane i cienkie paznokcie, uczulenia, podrażnienia chemiczne. Czy rzeczywiście hybryda jest winna?
▪ Kiedy nieświadomie niszczysz płytkę paznokcia? I jak tego unikać?
▪ Dlaczego czasami zdejmowanie masy wpływa na kondycję płytki paznokcia? ⁣
▪ Jak pracować frezarką, by hybryda nie szkodziła paznokciom? ⁣
▪ Czy warstwa inhibicyjna może być niebezpieczna dla skóry? ⁣
▪ Nowoczesne narzędzia i techniki pracy pozwalające idealnie aplikować kolor do skórek