B2Beauty Trends Show bezpiecznym wydarzeniem. Czytaj więcej
Branże/Sektory Wystawców
Korzyści
Konferencja B2Beauty Trends Show

Wszystko to, co wpływa na budowanie marki w sieci. Podkreślenie znaczenia social mediów nie tylko w kontaktach z klientami, ale również w pozycjonowaniu firmy w przestrzeni wyszukiwarek internetowych. Pokazanie najlepszych systemów rezerwacji usług, wykorzystania marketingu technologicznego do powiadamiania klientów o ofercie, a także przedstawienie podstaw remarketingu i reklamy internetowej.

Konferencja B2Beauty Trends Show
Beata Adamczyk
Jak stworzyć dream team w salonie beauty?
Pracownicy tworzą wizerunek Twojego salonu, dlatego zbudowanie odpowiedniego zespołu jest jednym z najistotniejszych zadań a rekrutacja utalentowanych osób nie jest gwarancją zbudowania zespołu odnoszącego sukcesy.  Podczas wykładu przedstawię: Jak wyłowić perełki podczas rekrutacji i znaleźć osoby z odpowiednimi kompetencjami oraz cechami charakteru; Jakie modele wynagrodzeń sprawdzają się najlepiej; Jak motywować pracowników i angażować ich w działania firmy; Jak stworzyć zgrany zespół i sprawnie rozwiązywać konflikty jeszcze w zalążku;  Jak skutecznie delegować zadania; Jakie są kluczowe czynniki w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Patrycja Górecka - Butora
Czym jest content marketing i jak wykorzystać go w salonie beauty
Sebastian Tatarek
Czy otwieranie nowego salonu usług beauty w dzisiejszych czasach może być dochodowe?
W ostatnich latach widzimy wyraźny wzrost liczby otwieranych obiektów, w których świadczone są szeroko pojmowane usługi beauty. Charakteryzuje je zróżnicowany profil w zależności od oferty, wielkości czy lokalizacji. Znajdziemy wśród nich salony kosmetyczne, ośrodki Spa i Day Spa oraz coraz popularniejsze wyspecjalizowane gabinety z mono usługami typu podologia, depilacja, manicure i pedicure, no i oczywiście usługi fryzjerskie. Obok nich pojawiły się również gabinety medycyny estetycznej, o których głośno ostatnio za sprawą nazwisk lekarzy, którzy na ekranach naszych telewizorów przemieniają Polaków. Wszystkie łączy wspólna misja – sprawić aby klient przeszedł wymarzoną przemianę, był wyedukowany w zakresie codziennej pielęgnacji i co najważniejsze – zadowolony. To niełatwe wyzwanie. Jeszcze trudniejsze dla osób, które rozważają rozpoczęcie biznesu w tej branży. Czy salon kosmetyczny to faktycznie dobry biznes? Jakie błędy najczęściej popełniają osoby otwierające salon kosmetyczny? Co powinna zrobić osoba, która chce otworzyć salon? Jak zadbać o rentowność biznesu w usługach beauty od samego początku? 
Marta Fiłoń
Beauty Ekspert - jak polecać droższe zabiegi i kosmetyki
Dr Joanna Klonowska
Edukacja w branży beauty
Ola Dworska
Biznes Plan dla BeautyBoss, czyli co jest kluczowe w budowaniu marki beauty?
• jak poukładać swój biznes beauty w salonie i w sieci? • znaczenie 4 filarów w biznesie beauty: PR, Obsługa Klienta, Zespół i Produkt • co jest kluczowe w wyznaczaniu celów? • jak wykorzytać swoje zasoby? • jak angażować zespół w budowanie wizerunku marki? • z jakich narzędzi w beauty korzystać? • w co inwestować i dlaczego?
BIOPROFIT
Ogłoszenie tematu już wkrótce
Krzysztof Pakulec
Skuteczny proces sprzedaży w B2B
Jeśli słowo „proces” budzi w Tobie niepokój. Kojarzy Ci się z czymś skomplikowanym i trudnym. Jeśli na samą myśl o jego budowie, a później jego kontrolowaniu zalewają Cię zimne poty, to ta prelekcja jest dla Ciebie. Udowodnię Ci, że Twoje obawy są nieuzasadnione. Dowiesz się, jak zaprojektować proces sprzedaży B2B, który działa
Marek Baron
Budowanie skutecznych strategii i kampanii marketingowych głównie przy wykorzystywaniu internetu a w szczególności kanałów social media
Do budowania marki swojego biznesu i/lub marki osobistej w internecie w branży beauty chyba nikogo nie trzeba przekonywać? Kluczem do sukcesu w internecie jest zbudowanie skutecznej strategii marketingowej oraz planu jej realizacji w oparciu o odpowiednio przygotowane kampanie reklamowe. O tym jak opracować dopasowaną do specjalizacji w branży beauty strategię marketingową oraz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe promujące Twój biznes dowiesz się podczas naszego szkolenia. Zdradzimy to, co sami wykorzystujemy dla naszych Klientów i jakie 4 filary są kluczowe aby odnieść sukces w internecie
Agnieszka Bujnowska
Anna Bujnowska
Jak z salonu osiedlowego stać się kliniką premium?
Wykład ma na celu przedstawienie technik marketingowych oraz praktycznych wskazówek jak stworzyć salon premium. Planowanie strategii marketingowych dla marek luksusowych wychodzi już poza strategię 4P (Product, Place, Price, Promotion), a zamienia się w 8 P( Performance, Paucity, Public Figure, Pricing). Wykład zawierać będzie skuteczne sposoby budowania silnej marki luksusowej oparte na 30-latach doświadczenia w branży beauty
Warsztaty B2Beauty Trends
Warsztaty B2Beauty Trends
Joanna Dudziak
Joanna Dudziak Powikłania pozabiegowe w medycynie estetycznej
Paulina Pastuszak
Warsztaty - paznokcie
BIOPROFIT
Nowoczesne metody odchudzania i modelowania sylwetki
Weronika Słupek
Trychologia-dlaczego warto wprowadzić ją do salonu-gabinetu?
Trychologia jest dziedziną nauki, która zajmuje się problemami skóry głowy i włosów. Z roku na rok niestety tych problemów przybywa. Wynika to między innymi ze stylu życia, stresu, nieodpowiedniej diety. Z tego powodu wzrasta również zapotrzebowanie na specjalistów, którzy zajmują się diagnostyką oraz terapia trychologiczną.
Paulina Pastuszak
Prelekcja – stylizacja paznokci