Ogromny krok w rozwoju branży beauty. B2Beauty Trends Show za nami

Pierwsza edycja B2Beauty Trends Show za nami. Była to wyjątkowa okazja do zagłębienia się w tajniki branży beauty i poznanie innowacji, które ją zmieniają.

Czym było B2Beauty Trends Show? Eventem, który przede wszystkim stawiał na łączenie branży urodowej. W Warszawie spotkali się przedstawiciele różnych jej sektorów – usług, kosmetologii, manicure, pedicure, mediów, podologii, trychologii, wellness, spa, depilacji czy makijażu. Wszystkie te osoby łączył jeden cel – by rozbudować sieć kontaktów i edukacyjnie rozwinąć swoją działalność.

B2Beauty Trends Show działało na wielu polach

1261 odwiedzających event mogło skorzystać zarówno z konferencji, jak i warsztatów. Te pierwsze otworzyła Kamila Gąsior, która mówiła o tym, jak z pomocą internetu zdobywać klientów. Krzysztof Wituń skupił się na możliwościach rozwoju gabinetów, Klaudia Gawlas na strategiach marketingowych w branży kosmetycznej, a Sebastian Tatarek zastanawiał się, czy otwieranie własnego biznesu jest opłacalne. Doktor Joanna Klonowska postawiła na edukację w branży beauty, a Krzysztof Pakulec skomentował zagadnienie skutecznego procesu sprzedaży w niej właśnie. Marta Fiłoń pokazała, jakich słów używać, by polecić zabiegi premium, a Beata Adamczyk jak stworzyć dream team w salonie. Dodatkowo, Aleksandra Mazalon wskazała kluczowe punkty w budowaniu marki beauty, a Marek Baron pokazał, jaką rolę pełni budowanie skutecznych strategii i kampanii marketingowych głównie przy wykorzystywaniu internetu, a w szczególności kanałów social media.

REKRUTACJA W SALONIE BEAUTY. NA CO WARTO ZWRÓCIĆ UWAGĘ?

Warsztaty B2Beauty Trends składały się między innymi z zajęć prowadzonych przez Paulinę Spaleniak. Powiedziała ona o diagnostyce skórnej. Weronika Słupek przekonywała o zaletach trychologii w gabinecie, Iwona Jokiel przedstawiła INDIBĘ, Adrianna Waś markę Yonelle, a Iwona Wójcik pokazywała, że piękno można osiągnąć bez skalpela.

Uczestnicy mogli ponadto skorzystać ze Strefy Ekspertów, gdzie Klaudia Krabes-Czarnacka i Anna Forczek odpowiadały na pytania od odwiedzających dotyczące różnych dziedzin prowadzenia gabinetu.

B2Beauty Trends Show – zapraszamy na kolejną edycję

Wydarzenie cieszyło się takim powodzeniem, że już dziś z przyjemnością ogłaszamy, że przed nami kolejna edycja B2Beauty Trends Show. Odbędzie się ona 20 lutego 2022 roku na warszawskim PGE Narodowym.

Sponsorzy i Partnerzy B2Beauty Trends Show

ZŁOTY SPONSOR: CRYSTAL LASHES
PARTNER MERYTORYCZNY: YONELLE
PARTNER WYDARZENIA: KEMON
PARTNER WYDARZENIA: WS LUX
PARTNER WYDARZENIA: PIERRE RENE
PARTNER WYDARZENIA: ITP S.A.
PATRON HONOROWY: MICHAŁ ŁENCZYŃSKI BEAUTY RAZEM
PATRON MEDIALNY: BUSINESS BEAUTY MEET
PATRON BRANŻOWY: WYŻSZA SZKOŁA INŻYNIERII I ZDROWIA
PATRONAT INSTYTUCJONALNY: FUNDACJA PROMOCJI NOWEJ HUTY

Sprawdź nas także na Facebooku:

B2Beauty Trends Show

B2Beauty Trends Show Team

Zobacz również

B2Beauty Trends Show [PROGRAM WYDARZENIA]

6 września, PGE Narodowy w Warszawie i event B2Beauty Trends Show, czyli najbardziej merytoryczne wydarzenie poświęcone branży beauty w Polsce.…

Wszystko, co chcesz wiedzieć o branży beauty. B2Beauty Trends Show

B2Beauty Trends Show to przełomowe wydarzenie w branży beauty. To nie tylko merytoryczna wiedza, ale również przegląd innowacji i biznesowych…

5 zalet posiadania biznesu w branży beauty

Branża beauty to szeroka dziedzina. Można zajmować się fryzjerstwem, wizażem i wieloma innymi sektorami usług. Co poza wariantywnością należy zaliczyć…